شرکت آرکا صنعت آب

تولید کننده لوله، اتصالات و نوار تیپ

تماس جهت خرید

۰۹۱۲۰۱۹۰۹۶۸_۰۹۱۹۸۸۴۲۲۹۱

تماس جهت خرید

۰۹۱۲۰۱۹۰۹۶۸_۰۹۱۹۸۸۴۲۲۹۱

شیر انشعاب 16 به تیپ

شیر ۱۶ به تیپ نوعی شیر انشعاب است که در جریان اچرای سیستم های آبیاری قطره ای کاربرد فراوانی دارد. این شیر از یک سمت به لوله پلی اتیلن و از سمت دیگر به نوار تیپ متصل می‌شود.

تولید و فروش شیر انشعاب 16 به تیپ (با نام والو 16* تیپ نیز شناخته می‌شود)، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ این محصول، با واحد فروش شرکت آرکا صنعت آب تماس بگیرید.

شماره تماس: 09198842291 — 09120190968

مشخصات فنی شیر انشعاب 16 به تیپ

نام محصول

شیر انشعاب 16 به تیپ

نوع اتصال

رزوه‌ای/ پیچی

جنس

پلی اتیلن

کاربرد

اتصال لوله پلی اتیلن به نوار تیپ

کاربرد شیر انشعاب 16 به تیپ

همانطور که از نام این محصول پیداست، شیر انشعاب 16 به تیپ جهت اتصال لوله پلی اتیلن به نوار تیپ آبیاری، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدین صورت که این شیر از یک سمت به لوله و از یک سمت به نوار تیپ متصل می‌شود. در نظر داشته باشید که؛ در هنگام انشعاب گیری باید در سمت لوله حتماً از واشر باز دو لبه یا واشر استوانه ای استفاده کرد. کاربرد واشر در این فرآیند الزامی است و باعث آببندی محل سوراخ می‌شود.

این شیر انشعاب در طرح‌های مختلف کشاورزی جهت آبیاری نهال، درختچه، گل، انواع صیفی جات و سبزیجات و گیاهان گلخانه‌ای مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

جهت دریافت مشخصات فنی، قیمت به روز و خرید شیر انشعاب 16 به 16 اینجا کلیک کنید.

تجهیزات مورد نیاز برای انشعاب گرفتن از لوله پلی اتیلن

  1. لوله پلی اتیلن (سایزهای مختلف)
  2. نوار تیپ
  3. گردبر دستی 16
  4. واشر باز دو لبه
  5. شیر 16 به تیپ
شیر 16 به تیپ

نحوه انشعاب گیری از لوله پلی اتیلن

برای نصب شیر نوار تیپ باید ابتدا لوله پلی اتیلن در محل انشعاب گیری سوراخ کرد. برای ایجاد یک سوراخ استاندارد که بزرگتر یا کوچکتر از شیر نباشد باید از گردبر دستی یا مته دریلی استفاده کرد. حفره ایجاد شده توسط گردبر دستی سایز 16 یا 18 میلیمتر دارد. سپس در محل سوراخ از واشر استفاده می‌شود. این واشر کار آببندی را انجام می‌دهد.

شیر 16 به تیپ برای انشعاب گیری از لوله پلی اتیلن در سایزهای 40، 50، 63 و 75 میلیمتر کاربرد دارد. این شیر از سمت مقابل به صورت مهره بازشو بوده و نوار تیپ بر روی قسمت پیچی قرار می‌گیرد. سپس مهره بر روی نوار تیپ پیچیده می‌شود.

شیر 16 در تیپ

قیمت شیر 16 به تیپ

مناسب‌ترین قیمت شیر انشعاب 16 به تیپ را از شرکت آرکا صنعت آب، بخواهید. ما با تکیه بر دانش و تجربه خود در زمینه تولید و فروش تجهیزات آبیاری و آبرسانی، به شما کمک می‌کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید. شما مشتریان عزیز می‌توانید جهت استعلام قیمت شیر 16 به تیپ و خرید آن با شماره‌های 0919884229109120190968 تماس بگیرید.