شرکت آرکا صنعت آب

تولید کننده لوله، اتصالات و نوار تیپ

تماس جهت خرید

۰۹۱۲۰۱۹۰۹۶۸_۰۹۱۹۸۸۴۲۲۹۱

تماس جهت خرید

۰۹۱۲۰۱۹۰۹۶۸_۰۹۱۹۸۸۴۲۲۹۱

پانچر لی فلت/ پانچر چيست؟/چرا حتما باید از پانچر لی فلت استفاده کرد؟

پانچر لی فلت

تولید و فروش پانچر لی فلت (انبر دستی لوله لی فلت)، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ این محصول با واحد فروش شرکت آرکا صنعت آب تماس بگیرید. شماره تماس: ۰۹۱۹۸۸۴۲۲۹۱ — ۰۹۱۲۰۱۹۰۹۶۸


جهت استعلام قیمت پانچر لی فلت اینجا کلیک کنید

پانچر لی فلت چیست؟

در کشاورزی نوین ابزارهای به روز و کاربردی عرضه شده. ابزارهایی که کار کشاورزان را راحتتر کرده است. یکی از این ابزارها، پانچر لی فلت است. پانچرها انواع مختلفی داشته و از جنس فولاد و پلی اتیلن تولید می‌شود. در واقع بدنه آن پلی اتیلن و قسمت سر آن فولادی است. پانچر لوله برای پانچ کردن یا سوراخ کردن لوله‌های تاشو مثل؛ لوله لی فلت و لوله نخدار به کار می‌رود. این سوراخ به منظور اتصال شیر لی فلت به تیپ ایجاد می‌شود. در ویدئو زیر نحوه سوراخ کردن انواع لوله تاشو را مشاهده می‌کنید؛

زمانی که لوله تاشو خالی از آب یا سیال است، با استفاده از این ابزار می‌توان یک حفره استاندارد (حفره 16 میلیمتری) بر روی لوله ایجاد کرد. معمولاً برای انشعاب گرفتن از لوله اصلی، این سوراخ را ایجاد می‌کنند. انشعاب گرفتن به منظور اتصال نوار تیپ آبیاری به لوله لی فلت صورت می‌گیرد. واسطه این اتصال نیز شیر انشعاب لی فلت به تیپ است. استفاده از این پانچر نیازی به نیروی اضافی و یا فشار زیاد دست ندارد و به راحتی و فقط با چند حرکت ساده می‌توان لوله تاشو را سوراخ کرد.

پانچر لی فلت

نحوه استفاده از پانچر لی فلت

راهنمای گام به گام استفاده از پانچر لی فلت بدین شرح است؛

  1. در حالی که لوله تاشو خالی از آب است، پانچر را روی لوله قرار می‌دهیم.
  2. با فشار دست، لوله را پانچ (سوراخ) می‌کنیم.
  3. شیر انشعاب لی فلت را از سمت حلزونی شکل به لوله لی فلت و از سمت پیچی (رزوه‌ای) به نوار تیپ متصل می‌کنیم.

اگر شما می‌خواهید یک طرح آبیاری قطره ای با استفاده از؛ لوله لی فلت یا لوله نخدار، نوار تیپ و شیر انشعاب لی فلت به تیپ اجرا کنید، حتما به یک پانچر لی فلت نیاز خواهید داشت.

نحوه استفاده از پانچر لی فلت

چرا باید از پانچر لی فلت استفاده کرد؟

برخی از کشاورزان ادعا می‌کنند که استفاده از پانچر ضرورت ندارد. در واقع دیدگاه این افراد این است که؛ سوراخی که با پانچر ایجاد می‌شود را می‌توان با ابزاری دیگر مثل یک چاقو یا جسمی نوک تیز نیز ایجاد کرد. شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد ولی از آنجا که سوراخ ایجاد شده توسط پانچر دارای یک اندازه استاندارد است، پس از ایجاد آن به راحتی و به صورت کاملاً فیت، شیر انشعاب یا سایر اتصالات درون آن قرار می‌گیرد و دیگر مشکل نشتی آب از درزهای کناری سوراخ را نخواهید داشت.

اگر از هر ابزاری به غیر از پانچر استفاده کنید، این احتمال وجود خواهد داشت که سوراخ ایجاد شده بر روی لوله لی فلت، تنگ یا گشاد شود. اگر این سوراخ تنگ باشد، اتصالات به سختی در آن قرار می‌گیرد و اگر این سوراخ گشادتر باشد، قطعاً آب از اطراف آن خارج می‌شود و کل سیستم آبیاری را با مشکل مواجه می‌کند.

پانچر لوله لی فلت

قیمت پانچر لی فلت

برای دریافت قیمت به روز پانچر لی فلت و سایر لوازم و تجهیزات آبیاری قطره ای با شرکت آرکا صنعت آب تماس بگیرید. افتخار ما این است که تمامی ابزارهای اجرای طرح‌های آبیاری را تولید و عرضه می‌کنیم.

4 پاسخ

    1. با سلام و عرض ادب
      لطفا برای اطلاع از قیمت پانچر لی فلت و سایر لوازم آبیاری قطره ای با تیم فروش شرکت آرکا صنعت آب تماس بگیرید.
      شماره های تماس: ۰۹۱۹۸۸۴۲۲۹۱—-۰۹۱۲۰۱۹۰۹۶۸

  1. سلام
    ببخشید من برای سوراخ کردن لوله آبیاری باغ پانچر میخوام. لطف کنید پانچر لوله 16 بهم قیمت بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *