شرکت آرکا صنعت آب

تولید کننده لوله، اتصالات و نوار تیپ

تماس جهت خرید

۰۹۱۲۰۱۹۰۹۶۸_۰۹۱۹۸۸۴۲۲۹۱

تماس جهت خرید

۰۹۱۲۰۱۹۰۹۶۸_۰۹۱۹۸۸۴۲۲۹۱

لوله لی فلت (لوله تاشو)

تولید و فروش لوله لی فلت (لوله تاشو)، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با تیم فروش شرکت آرکا صنعت آب تماس بگیرید. لوله لی فلت به دلیل انعطاف‌پذیری بالا، قابلیت تحمل فشار تا 4 بار، وزن سبک و قیمت مناسب بسیار کاربردی بوده و در طرح‌های آبیاری و کشاورزی، مصارف صنعتی و ساختمانی به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. جهت دانلود کاتالوگ انواع لوله تاشو کلیک کنید. شماره تماس: 09198842291-09120190968

لی فلت چیست؟

Lay flat hose یا شیلنگ لی فلت نوعی لوله تاشو است. این لوله از جنس پی وی سی و یا پلی اتیلن بوده و در ترکیب با الیاف پلی استر به یک مقاومت بالا می‌رسد. یعنی در تولید منحصر به فرد لوله لی فلت از پی وی سی و نخ پلی استر استفاده می‌شود. خاصیت انعطاف پذیری و تحمل فشار سیال تا 4 بار از مزایای این لوله است.

مشخصات فنی لوله لی فلت

لوله لی فلت در دسته لوله‌های انعطاف‌پذیر قرار می‌گیرد. در واقع لی فلت (Layflat) به خاصیتی از مواد گفته می‌شود که باعث می‌شود در جریان کار، صاف بمانند. این ویژگی، به همراه استفاده از الیاف پلی‌استر در تولید این لوله، انعطاف‌پذیری بالایی به آن داده است. در جدول زیر می‌توانید مشخصات دقیق‌تر لوله‌ لی فلت را ملاحظه نمایید. تمامی سایزها تولید شده و قابل سفارش است.

سایزهای لوله لی فلت (آبی)

1/5 اینچ معادل 50 میلیمتر

2 اینچ معادل 63 میلیمتر

2/5 اینچ معادل 75 میلیمتر

3 اینچ معادل 90 میلیمتر

4 اینچ معادل 110 میلیمتر

5 اینچ معادل 125 میلیمتر

6 اینچ معادل 160 میلیمتر

متراژ هر کلاف لوله لی فلت

در سایز های 50، 63، 75 و90 متراژ هر کلاف 100 متر

در سایزهای 110، 125 و 160 متراژ هر کلاف 50 متر

نوع لوله

در دسته لوله‌های تاشو با انعطاف‌پذیری بالا

جنس لوله

مواد درجه یک پتروشیمی، الیاف پلی استر

فشار ترکیدگی لوله

12 بار

فشار کاری توصیه شده

4 بار

کاربرد لوله لی فلت (لوله تاشو)

به دلیل مزایای منحصر به فرد، انواع لوله‌های تاشو در کشاورزی و صنایع مختلف کاربرد دارد. این لوله به نام‌های شلنگ تخت، شیلنگ تخلیه آب، شیلنگ لی فلت و شلنگ پمپ آب نیز شناخته می‌شود. از این لوله برای انتقال آب، مواد شیمیایی سبک و سایر سیالات صنعتی، معادن و ساخت و ساز استفاده می‌شود.

در کشور ما از لوله تاشو برای مصارف آبیاری در مزارع ناهموار و غیر همسطح استفاده می‌شود. در واقع، کاربرد عمده‌ی لوله تاشو برای انتقال آب از مناطق مرتفع مثل کوه یا از داخل استخر و چاه است. در جریان انتقال آب در زمین‌های کشاورزی، امکان تا شدن و یا پیچ خوردگی لوله وجود دارد. بنابراین بهترین گزینه لوله لی فلت سبک و منعطف است. لازم به ذکر است که؛ لوله نخدار نیز در دسته لوله‌های تاشو قرار می‌گیرد.

کشسانی و قابلیت ارتجاعی خوب، مقاومت سایشی، ثبات بسیار خوب در برابر نور خورشید، مقاومت بالا در برابر اسیدهای معدنی و آلی و انعطاف‌پذیری منحصر به فرد این لوله، آن را به یک ابزار کاربردی و استاندارد تبدیل کرده است. به همین دلیل نیز در صنایع، معادن، کشاورزی و مصارف ساختمانی به طور گسترده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

لوله تاشو

20 مزیت منحصر به فرد لوله لی فلت

  1. قیمت مناسب (لوله لی فلت نسبت به لوله‌ پلی‌اتیلن استاندارد قیمت پایین‌تری دارد)
  2. جا به جایی و حمل آسان و سریع (در نظر بگیرید که؛ لوله لی فلت نسبت به لوله پلی اتیلن فضای بسیار کمتری را اشغال می‌کند. این مساله هم در انبار لوله و هم در جا به جایی و حمل به نفع مصرف کننده خواهد بود)
  3. امکان استفاده از اتصالات پلی اتیلن، اتصالات ساقه آلومینیومی و اتصالات چکش‌خوار (به راحتی می‌توان با استفاده از پانچر لی فلت، لوله را سوراخ کرده و شیر انشعاب لی فلت به تیپ را به آن وصل کرد)
  4. انعطاف‌پذیری بسیار زیاد
  5. وزن سبک
  6. قابلیت نصب راحت
  7. قابلیت تحمل فشار زیاد
  8. امکان جمع آوری و انبار لوله در پایان فصل زراعی (عمر لوله لی فلت طولانی است)
  9. قابلیت اتصال به نوارهای آبیاری قطره ای (نوار تیپ)
  10. مناسب برای آبیاری مزارع، باغ‌ها و گلخانه‌ها
  11. مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید (Anti UV)
  12. مقاوم در مقابل خوردگی، رسوب و اكثر مواد شیمیایی
  13. قابل استفاده در زمین های ناهموار
  14. دارای مقاومت كششی
  15. مقاوم در برابر ضربه
  16. با دوام و مستحکم
  17. بسته‌بندی متناسب و با کیفیت
  18. آب بندی مناسب (آب بندی اتصالات در جریان استفاده از لوله بسیار اهمیت دارد)
  19. سازگار با محیط زیست (امکان بازیافت لوله وجود دارد)
  20. مقاوم در برابر ضربه قوچ (وقتی که حرکت آب در مسیر لوله متوقف شود یا به صورت ناگهانی جهت جریان آب تغیر کند، یک فشار مضاعف ایجاد می‌شود. به این فشار، ضربه قوچ می‌گویند. مزیت منحصر به فرد لوله لی فلت (تاشو) این است که؛ در برابر ضربه قوچ مقاومت دارد. بنابراین این لوله برای زمین‌های ناهموار و مسیرهای انتقال سیال که سنگلاخی و با پیچ و تاب هستند، مناسب است)
لی فلت آبی

اتصالات لوله لی فلت

یکی از سوالاتی که بسیاری از کشاورزان و مشتریان می‌پرسند این است که؛ اتصالات لوله لی فلت چیست و شامل چه مواردی می‌شود؟

در جواب باید گفت که لوله لی فلت به دلیل منعطف بودن و طراحی متفاوت، اتصالات متفاوتی نسبت به لوله‌های پلی اتیلن دارد. اتصالات مذکور به مرور زمان و متناسب با نیاز کشاورزان، تولید و عرضه شده است. برخی از رایج ترین این اتصالات شامل؛

و سایر اتصالاتی که با توجه به طرح آبیاری و نیاز آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که؛ شرکت آرکا صنعت آب تمامی اتصالات لوله لی فلت را تولید و عرضه می‌کند. توصیه ما این است که؛ جهت کاهش هزینه های ارسال بار و تناسب سایز اتصالات با لوله، اتصالات را همراه با لوله لی فلت سفارش دهید.

اتصالات لوله لی فلت

نکات مهم در استفاده و انبارش لوله لی فلت

  1. لوله لی فلت یا هر نوع لوله تاشو باید به گونه ای بسته بندی شده باشد که در حین جا به جایی آسیبی به آن وارد نشود. به علاوه هنگام پهن کردن در زمین و استفاده نیز نباید اشیای نوک تیز، ابزار و یا ماشین آلات با آن برخورد کند. زیرا می‌تواند موجب پارگی و یا ایجاد سوراخ های ریز بر روی لوله شود.
  2. حتما به صورت روزانه لوله ها را بازبینی کنید. هم در طول مسیر، هم در محل اتصالات. در صورت مشاهده نشتی، پارگی و یا زنگ زدگی در محل کوپلینگ ها، نسبت به تعمیر آن سریعاً اقدام نمایید. معمولاً برای سوراخ های کمتر از 6 میلیمتر از کور لی فلت استفاده می‌کنند.
  3. لوله لی فلت اتصالات خاص خود را دارد. بنابراین اگر اقدام به خرید لوله لی فلت کردید باید حتما اتصالات لوله لی فلت را نیز همراه با آن سفارش دهید. به علاوه به همخوانی سایز اتصالات با لوله نیز توجه کنید. این اتصالات مخصوص لوله های تاشو بوده و در صورت استاندارد بودن، کار آب بندی را به خوبی انجام می‌دهند. اگر این مورد را رعایت نکنید، در حین اجرای طرح دچار مشکل می‌شوید.
  4. از جمله اتصالات بسیار کاربردی و مهم، گیره انتهایی لی فلت است. هرگز جهت مسدود کردن لوله تاشو از روش گره زدن استفاده نکنید. زیرا خاصیت انعطاف پذیری لوله اجازه نمی‌دهد که این گره محکم باقی بماند. بنابراین حتما از گپ انتهایی یا گیره انتهایی استفاده کنید.
  5. حتماً از پانچر لی فلت استفاده کنید. پانچر لوله لی فلت نوعی ابزار انبری شکل است که برای سوراخ کردن لوله و انشعاب گیری از آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  6. از دفن کردن لوله لی فلت در زیر خاک خودداری کنید. لوله تاشو باید روی زمین پهن باشد.
  7. پس از پایان فصل زراعی زمانی که قصد جمع آوری لوله را دارید، حتماً از تمیز بودن و خشک بودن لوله اطمینان حاصل کنید. برای این کار لازم است داخل لوله را با آب ولرم شستشو دهید. باقی ماندن آلودگی ها درون لوله در دوران انبار، باعث آسیب دیدن لوله می‌شود. به علاوه خشک بودن لوله نیز در هنگام انبارش بسیار اهمیت دارد.
  8. موقع جمع آوری لوله لی فلت، حتماً آن را به صورت رول و دایره ای شکل جمع کنید. تا کردن لوله به هر شکل دیگری باعث پارگی لوله در طولانی مدت خواهد شد.
  9. مطمئن شوید که محل انبار لوله لی فلت، مکانی خشک و خنک است. از قرار دادن لوله ها در زیر نور آفتاب جداً خودداری کنید. به عنوان یک توصیه هر نوع لوله اعم از؛ پلی اتیلن استاندارد، پلی اتیلن آبرسانی، لوله 16، لوله نخدار و یا پلی اتیلن تاشو را در زیر نور آفتاب قرار ندهید. زیرا اشعه خورشید باعث پوسیدگی و آسیب دیدن لوله می‌شود.
قیمت لوله لی فلت

راهنمای خرید لوله لی فلت

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، لوله لی فلت کاربردهای متنوعی در صنعت و کشاورزی دارد. بنابراین باید حتماً از مشخصات فنی لوله مطلع باشید و متناسب با نیاز و کاربری مد نظر خود، خرید کنید. در هنگام خرید شیلنگ لی فلت باید به فاکتورهای زیر توجه کنید؛

  1. قطر و طول شیلنگ لی فلت

قطر و طول شلنگ باید با دبی آب و مسافت مسیر انتقال آب مطابقت داشته باشد. یک شلنگ با قطر بیشتر می‌تواند نرخ جریان بالاتری را تحمل کند. از سوی دیگر طول لوله تعیین می‌کند که آب تا چه اندازه می‌تواند بدون افت فشار، منتقل شود. به همین دلیل لوله لی فلت شرکت آرکا صنعت آب در متراژهای 50 و 100 متری عرضه می‌شود.

  1. فشار کاری توصیه شده و فشار ترکیدگی

حتما قبل از خرید، فشار کاری و فشار ترکیدگی لوله لی فلت را بررسی کنید تا مطمئن شوید که برای فشار آب و نوسانات احتمالی در کاربرد مورد نظر شما مناسب هستند. بسیار مهم است که شلنگی انتخاب کنید که بتواند فشار مورد نیاز را بدون خطر ترکیدن یا نشت تحمل کند. لوله لی فلت آرکا دارای فشار کاری 4 بار و فشار ترکیدگی 12 بار است.

  1. مواد اولیه لوله لی فلت

شیلنگ های Layflat در مواد مختلفی مانند PVC، پلی اورتان و پلی اتیلن موجود هستند. سازگاری مواد شیلنگ با مایعات در حال انتقال و شرایط محیطی که در معرض آن قرار می‌گیرد، بسیار اهمیت دارد. علاوه بر این، لایه های تقویت کننده را در ساختار شلنگ بررسی کنید تا از دوام و مقاومت در برابر سایش اطمینان حاصل نمایید.

  1. اتصالات لی فلت

از آنجا که لوله لی فلت به طور کلی با لوله پلی اتیلن تفاوت دارد، باید از اتصالات متفاوتی نیز استفاده کرد. سایز و تعداد اتصالات لی فلت به سایز لوله و نوع کاربری بستگی دارد. ولی این مورد نیز باید با دقت انتخاب شود. توصیه شرکت آرکا صنعت آب این است که؛ لوله و اتصالات لی فلت را به صورت یکجا تهیه کنید. در این حالت می‌توانید از تناسب سایزها اطمینان داشته باشید.

اتصالات لوله لی فلت

قیمت لوله لی فلت

بالاترین کیفیت و بهترین قیمت لوله لی فلت (لوله تاشو) را از شرکت آرکا صنعت آب، بخواهید. آرکا صنعت آب، علاوه بر تولید لوله لی فلت، لوله پلی اتیلن استاندارد، غیر استاندارد و نوار تیپ، فعال در زمینه فروش انواع اتصالات قطره ای است. تجربه سال‌ها فعالیت در زمینه محصولات و تجهیزات آبیاری قطره ای، به ما کمک کرده است تا محصولاتی کاربردی و مستحکم را برای استفاده کشاورزان و باغداران عزیز ارائه دهیم.

 شما مشتریان عزیز می‌توانید جهت استعلام قیمت لوله لی فلت (لوله تاشو) و خرید آن با شماره‌های ۰۹۱۹۸۸۴۲۲۹۱-۰۹۱۲۰۱۹۰۹۶۸ تماس بگیرید.  همچنین می‌توانید شماره خود را در فرم زیر وارد کنید تا همکاران ما در واحد فنی و فروش با شما تماس بگیرند.

سوالات متداول لوله لی فلت

1. عمر مفید لوله لی فلت چند سال است؟

عمر مفید لوله لی فلت به نحوه استفاده کشاورزان و مصرف‌کنندگان بستگی دارد. اگر طبق دستورالعمل و توصیه های شرکت آرکا صنعت آب از این محصول استفاده شود، بین 5 تا 7 سال کارایی دارد.

2. لوله لی فلت تا چه فشاری را تحمل می‌کند؟

فشار کاری توصیه شده برای لوله لی فلت 4 بار و فشار ترکیدگی آن 12 بار است.

3. آیا می‌توان لوله لی فلت را به پمپ اصلی وصل کرد؟

بله. از آنجا که فشار کاری لوله لی فلت 4 بار و فشار ترکیدگی آن 12 بار است، می‌توان لی فلت را به پمپ وصل کرد. دقت کنید منظور از لوله لی فلت، همین لوله لی فلت آبی رنگ است. در نظر داشته باشید که لوله نخدار نیز در دسته لوله تاشو قرار می‌گیرد ولی قابلیت استفاده برای انشعاب اصلی یا اتصال به پمپ را ندارد.

4. برای آبیاری چه محصولاتی می‌توان از لوله لی فلت استفاده کرد؟

لوله لی فلت به عنوان انشعاب اصلی و برای آبیاری تمامی محصولات کشاورزی و در سیستم های آبیاری تحت فشار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

5. چند نوع لی فلت وجود دارد و چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟

1.لوله نخدار

2. لوله لی فلت

3. لوله پلی اتیلن تاشو (بدون نخ)

رنگ مشکی

رنگ آبی

رنگ مشکی

قیمت مناسب

قیمت بالا

قیمت مناسب

تا فشار 1/5 بار را تحمل می‌کند

تا فشار 4 بار را تحمل می‌کند

تا فشار 3.5 بار را تحمل می‌کند

قابلیت اتصال به پمپ آب را ندارد و به عنوان انشعاب فرعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قابلیت اتصال به پمپ آب را دارد و به عنوان انشعاب اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قابلیت اتصال به پمپ آب را ندارد و به عنوان انشعاب فرعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

میزان تحمل فشار نشان می‌دهد که لوله نخدار قابلیت اتصال به پمپ و استفاده به عنوان انشعاب اصلی را ندارد اما لوله لی فلت را می‌توان به پمپ اصلی وصل کرد و به عنوان انشعاب اصلی استفاده کرد. در واقع هر دو نوع؛ لوله لی فلت و لوله نخدار زیر مجموعه لوله تاشو هستند اما از لحاظ کاربرد با یکدیگر تفاوت دارند.

6. اتصالات لوله لی فلت چیست و شامل چه مواردی می‌شود؟

لوله لی فلت به دلیل انعطاف پذیری در مقایسه با لوله پلی اتیلن، اتصالات متفاوتی دارد. این اتصالات شامل؛

کور لی فلتگیره انتهایی لی فلتکمربند لی فلت
شیر توپی دسته فلزی لی فلتشیر انشعاب لی فلت به تیپشیر انشعاب لی فلت به لوله 16
سه راهی لی فلت به تیپ به لوله 16سرشلنگی لی فلترابط مساوی لی فلت
رابط لی فلت به لوله 16رابط لی فلت به تیپرابط لی فلت به تیپ
پانچر لی فلتبست هندلیچهار راه انشعاب لوله لی فلت
سه راه انشعاب لوله لی فلتسه راه لی فلت به دو سر تیپ 
7. لوله لی فلت با لوله پلی اتیلن تاشو چه فرقی دارد؟
لوله لی فلتلوله پلی اتیلن تاشو
رنگ آبیرنگ مشکی
قیمت بالاقیمت مناسب
پلی اتیلن + الیاف پلی استرپلی اتیلن نرم
تا فشار 4 بار را تحمل می‌کندتا فشار 3.5 بار را تحمل می‌کند
قابلیت اتصال به پمپ آب را دارد و به عنوان انشعاب اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.قابلیت اتصال به پمپ آب را ندارد و به عنوان انشعاب فرعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

توصیه شرکت آرکا صنعت آب این است که؛ اگر به دنبال یک لوله آبیاری قیمت مناسب هستید، لوله پلی اتیلن تاشو بهترین گزینه محسوب می‌شود. کیفیت مطلوب و قیمت مناسب لوله پلی اتیلن تاشو باعث می‌شود، هزینه اجرای طرح آبیاری بسیار پایین تمام شود. اگر به دنبال لوله برای انشعاب اصلی هستید که به پمپ نیز متصل شود، لوله لی فلت (آبی) برای شما کاربرد دارد.

14 پاسخ

    1. با سلام و عرض ادب
      شرکت آرکا صنعت آب، لوله لی فلت و لوله نخدار را در تمامی سایزها تولید و عرضه می‌کند
      لطفا برای اطلاع از قیمت لوله لی فلت 2/5 اینچ با تیم فروش شرکت تماس بگیرید.
      شماره های تماس: ۰۹۱۹۸۸۴۲۲۹۱—-۰۹۱۲۰۱۹۰۹۶۸

    1. با سلام و عرض ادب
      بله. لوله لی فلت و تمامی اتصالات لوله لی فلت توسط شرکت آرکا صنعت آب تولید و عرضه می‌شود.
      با تشکر

    1. با سلام و عرض ادب
      بله. با توجه به اینکه فشار کاری لوله لی فلت 4 بار و فشار ترکیدگی لوله لی فلت آبی 12 بار است، این لوله قابلیت نصب به پمپ را دارد.
      شماره های تماس جهت دریافت بیشتر: ۰۹۱۹۸۸۴۲۲۹۱—-۰۹۱۲۰۱۹۰۹۶۸

  1. سلام مهندس و خسته نباشید
    ی زمین دارم 15 هکتار، چند ساله دارم توش سیب زمینی میکارم تو استان گلستان. قبلا برای خط اصلی از لوله پلی اتیلن استفاده میکردم امسال میخوام از این لوله های لی فلت آبی بخرم. بهم بگید قیمت لوله لی فلت از کجا میتونم ببینم؟ بهم بگید من باید چه سایزی خریداری کنم و آیا اتصالاتشم دارید؟ لطفا راهنماییم کنیدممنون

    1. با سلام و عرض ادب
      برای دریافت قیمت لوله لی فلت با واحد فروش شرکت آرکا صنعت آب تماستماس با ما بگیرید. سایز لوله لی فلت به فشار کاری سیال بستگی دارد. بله، علاوه بر لوله لی فلت، انواع اتصالات لی فلت را هم عرضه میکنیم.

  2. سلام. من بیست هکتار ذرت میخوام بکارم. زمین اجاره میکنم و ذرت علوفه ای میکارم. به نظرتون به صرفه اس از لوله لی فلت استفاده کنم؟ از اجرا کننده پرسیدم گفت لوله لی فلت 2 اینچ بخرم. میخوام بدونم اتصالات مناسب این سایز را هم دارید. البته اینم بگم دیدم چند تا از کشاورزا از لوله تاشو استفاده کردن. خیلی راضی بودن. میگن واقعا پهن کردن و جمع کردنش راحته. برای من که زمین اجاره میکنم فک کنم گزینه خوبی باشه چون راحت میتونم آخر فصل جمع شون کنم. ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام و عرض ادب
      شرکت آرکا صنعت آب تولید کننده و عرضه کننده انواع لوله های تاشو در سایزهای مختلف است. لوله لی فلت آبی از سایز 1.5 تا 6 اینچ و لوله نخدار از سایز 1.5 تا 8 اینچ تولید می‌شود. به علاوه اتصالات لوله لی فلت نیز به طور کامل عرضه می‌شود. استفاده از لوله لی فلت به دلیل خاصیت تاشوندگی هزینه ارسال پایین تری دارد، قابلیت اتصال به پمپ آب را دارد و چند فصل زراعی می‌توانید از آن استفاده کنید. به علاوه برای شما که زمین اجاره می‌کنید گزینه به صرفه و کاربردی می باشد.

  3. سلام
    من چند سال پیش نوار تیپ آرکا خریدم خدا رو شکر راضی بودم. امسال میخوام برای انشعابای فرعی لوله تاشو نخدار بخرم. البته لوله نخدار آرکا را تست نکردم. شما امکان ارسال نمونه به شهرستان را هم دارید؟ ما استان قزوین هستیم، شهرستان آبیک. ی سوال دیگه هم دارم، این پانچر لی فلت برای لوله نخدار میشه استفاده کرد یا مخصوصه لی فلت. لطفا بهم بگید. ممنون

    1. سلام و عرض ادب جناب مروتی
      خوشحالیم که از محصولات ما راضی بودید. ما ارسال به سراسر ایران را انجام میدهیم.لطفا برای دریافت نمونه با واحد فروش تماس بگیرید. درمودر سوال دوم تون باید بگم که؛ پانچر لی فلت برای سوراخ کردن انواع لوله تاشو (اعم از لوله لی فلت آبی، لوله نخدار و لوله پلی اتیلن تاشو) کاربرد دارد.

  4. سلام مهندس
    من ی زمینی دارم 5 هکتار. میخوام قطره ای کنم برای کشت گوجه. سالای قبل ما از لوله پلی اتیلن استفاده کردیم. حالا بماند که لوله غیر استاندارد با قیمت استاندارد به ما فروختن. کلی ام دردسر کشیدیم که منتقلش کردیم به زمین. بعد از تموم شدن فصل کشت هم نمیشد جمع کرد بزاری تو انبار. خلاصه این تجربه بهمون ثابت کرد که امسال بیشتر بگردیم ببینیم لوله بهتر هست. یکی از اجراکننده ها لوله لی فلت را بهمون پیشنهاد داد. با این اوصاف برای لوله اصلی به لوله لی فلت 2 اینچ نیاز داریم. علاوه بر لوله، اتصالاتشم میخوایم. میشه راهنمایی کنید که چطوری باید سفارش ثبت کنیم.

    1. با سلام و عرض ادب
      برای خرید لوله لی فلت و ثبت سفارش، با واحد فروش شرکت آرکا صنعت آب تماس بگیرید.
      تماس جهت خرید؛
      ۰۹۱۲۰۱۹۰۹۶۸_۰۹۱۹۸۸۴۲۲۹۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *