شرکت آرکا صنعت آب

تولید کننده لوله، اتصالات و نوار تیپ

تماس جهت خرید

۰۹۱۲۰۱۹۰۹۶۸_۰۹۱۹۸۸۴۲۲۹۱

تماس جهت خرید

۰۹۱۲۰۱۹۰۹۶۸_۰۹۱۹۸۸۴۲۲۹۱

قیمت لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری قطره ای/ لوله آبیاری قطره ای باغ

  • لوله پلی اتیلن سایز 16 جهت انتقال آب و سایر سیالات
  • قابل استفاده برای آبیاری انواع گیاهان، باغات و گلخانه ها
  • امتحان شده در تمامی مناطق آب و هوایی ایران و کشورهای همسایه
  • جهت خرید این محصول، جدیدترین قیمت لوله 16 پلی اتیلن را استعلام کنید

توضیحات

لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر چیست؟

لوله سایز 16 (به اصطلاح لوله نرم یا لودن) به عنوان لوله‌های کشاورزی و آبیاری (لوله پلی اتیلن جهت آبیاری قطره ای) شناخته می‌شوند. رایج‌ترین کاربرد این لوله، استفاده به عنوان لوله فرعی در طرح‌های آبیاری، انتقال و هدایت آب در زمین‌های کشاورزی و آبیاری باغ و گلخانه‌ها است. در واقع لوله پلی اتیلن سایز 16 به لوله قطره ای معروف است. این نوع لوله آبیاری، به طور گسترده در مصارف کشاورزی و آبیاری باغ استفاده می‌شود. نام دیگر این لوله شلنگ آبیاری قطره ای است. لوله قطره ای باغ با مواد اولیه پلی اتیلن با چگالی کم Low-density polyethylene (LDPE) تولید می‌شود.

آبیاری باغ با لوله 16

لوله ۱۶ سازگاری بالایی با اتصالات قطره ای دارد و به راحتی می‌توان انواع اتصالات اعم از؛ قطره چکان های آبیاری و شیرآلات آبیاری قطره ای را به آن متصل نمود. دلیل کاربرد فراوان این لوله نیز همین است. علاوه بر نصب قطره چکان، انعطاف‌پذیری زیاد لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای، آن را به یک گزینه مناسب برای آبیاری درختان، تبدیل کرده است. زیرا می‌توان لوله را دور درخت حلقه کرد و در فواصل دلخواه و مناسب، قطره چکان‌های تنظیمی یا دبی ثابت را بر روی آن نصب کرد. برخی از اتصالات و شیرآلات فشاری 16 میلمتری عبارتند از؛

  • زانو 16
  • سه راه مساوی 16
  • بست ابتدایی 16
  • رابط 16 به 16
  • واشر بست ابتدایی
  • میخ تثبیت لوله 16
  • شیر انشعاب 16 به 16
  • کور کن آخر خط (عینکی) 16

مشخصات فنی لوله 16

با توجه به اهمیت موضوع، شرکت آرکا صنعت آب، مشخصات فنی لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر را در دو جدول جداگانه ارائه کرده است. لازم به ذکر است که به سفارش مشتری، کلاف‌های 200 متری لوله 16 نیز تولید می‌شود.

نام محصول لوله پلی‌اتیلن سایز 16

Polyethylene (PE) pipes for irrigation application

جنس محصول مواد درجه یک پتروشیمی
نوع مواد PE 32  /   PE 40
متراژ هر کلاف 400 متر
گارانتی (شرایط استفاده) 10 سال (توجه: فشار کاری 1500 ساعت در سال و دمای آب 45درجه سانتیگراد مشمول گارانتی 10 ساله می‌شود)
میانگین استفاده در سال 1500ساعت تحت فشار
وزن هر کلاف 24 کیلوگرم
ضخامت لوله 1/4
فشار کاری 5 الی 6 بار
نام محصول لوله پلی‌اتیلن سایز 16

Polyethylene (PE) pipes for irrigation application

جنس محصول مواد درجه یک پتروشیمی
نوع مواد PE 32  /   PE 40
متراژ هر کلاف 400 متر
گارانتی (شرایط استفاده) 10 سال (توجه: فشار کاری 1500 ساعت در سال و دمای آب 45درجه سانتیگراد مشمول گارانتی 10 ساله می‌شود)
میانگین استفاده در سال 1500ساعت تحت فشار
وزن هر کلاف 22 کیلوگرم
ضخامت لوله 1/2
فشار کاری 4

ملاک های تشخیص لوله استاندارد از غیر استاندارد

همیشه این خطر وجود دارد که مشتریان به دلیل عدم آگاهی و سهل انگاری، اقدام به خرید لوله پلی اتیلن در سطح متوسط و یا پایین کنند. در حالی که به اندازه لوله پلی اتیلن استاندارد، هزینه می‌کنند. در واقع بسیاری افراد هزینه می‌کنند ولی جنس با کیفیت دریافت نمی‌کنند. جهت جلوگیری از این مشکل؛ در ادامه برخی از مهمترین ملاک های تشخیص لوله استاندارد از غیر استاندارد را بیان کرده ایم. این ملاک ها عبارتند از؛

1. تست ظاهری لوله

در اکثر موارد می‌توان از ظاهر لوله، نوع آن (استاندارد یا غیر استاندارد) را تشخیص داد. در حالت استاندارد، ظاهر درونی و بیرونی لوله باید صاف باشد. هرگز نباید درون لوله های استاندارد، حباب وجود داشته باشد. اگر حباب خیلی مشهود، بزرگ و با فاصله باشد، لوله مورد نظر باید در دسته ضایعات قرار گیرد. یعنی این لوله، عملاً قابل استفاده نیست. صاف و صیقلی بودن سطح لوله، یک ملاک اولیه و مهم برای تشخیص لوله پلی اتیلن استاندارد است. حتی اگر روی لوله حباب های ریزمشاهده شود، همچنان در دسته غیر استاندارد قرار می‌گیرد.

آنچه باعث سطح صاف و صیقلی لوله پلی اتیلن می‌شود، مواد اولیه آن است. مواد اولیه لوله پلی اتیلن استاندارد، دارای شفافیت بالایی است. در واقع مواد نو پتروشیمی (مواد درجه یک پتروشیمی) روشنایی و وضوح بالایی دارد. اما اگر مواد اولیه دارای ناخالصی و ضایعات باشد، از میزان شفافیت و صافی لوله کاسته می‌شود. در نظر داشته باشید که؛ برخی از تولیدکنندگان ضایعات را شستشو می‌دهند و سپس به چرخه تولید برمی‌گردانند. در این حالت نیز همچنان ناخالصی ها باعث ایجاد حباب و خط هایی روی لوله می‌شود.

تشخیص لوله پلی اتیلن استاندارد از غیر استاندارد

2. تست در آزمایشگاه تخصصی لوله و اتصالات پلی اتیلن

به طور معمول برای تشخیص لوله پلی اتیلن استاندارد از تست های آزمایشگاهی استفاده می‌شود.

  • اولین تست لوله پلی اتیلن استاندارد، تست ESCR است.

این تست میزان مقاومت لوله در برابر خم شدگی را می‌سنجد. یعنی وقتی لوله خم می‌شود در طولانی مدت، کناره های محل خم شدگی، دچار ترک نشود. اگر لوله دارای مواد ضایعات باشد، این تست را نمی‌تواند پاس کند. در واقع لوله پلی اتیلن غیر استاندارد در این آزمایش رد می‌شود. از سوی دیگر، اگر لوله پلی اتیلن استاندارد باشد، تست ESCR را پشت سر می‌گذارد.

در مصارف کشاورزی و انتقال آب، معمولاً از لوله پلی اتیلن آبرسانی استفاده می‌شود. به ویژه برای خطوط فرعی. فرض کنید در پایان خط انتقال آب می‌خواهید جهت کور کردن لوله، از بست عینکی استفاده کنید. یا در قسمتی از مسیر، می‌خواهید از رابط استفاده کنید. در هر دو حالت، لوله خم می‌شود. اگر لوله از نوع پلی اتیلن استاندارد باشد، در صورت خم شدن هرگز دچار ترکیدگی و یا نشتی نخواهد شد.

دقیقا تست ESCR این مسئله را می‌سنجد. در این تست از محلول آیوپاک استفاده می‌شود و به صورت 24 ساعته و 1000 ساعته اجرا می‌شود. یعنی لوله را در حالت خم داخل این محلول قرار می‌دهند. سپس نمونه ها مورد بررسی قرار می‌گیرد. در صورتیکه لوله از نوع غیر استاندارد باشد، دارای ترکیدگی و برش های ریز می‌شود.

  • دومین تست لوله پلی اتیلن استاندارد، تست MFI است.

تست بعدی برای تشخیص لوله پلی اتیلن استاندارد، تست MFI است. این تست سختی جنس را نشان میدهد. یعنی نشانگر درجه نرمی و سفتی لوله است. در اصطلاح علمی، MFI یعنی نرخ جریان مذاب. طبق جدول استاندارد جهانی، نرخ جریان مذاب لوله پلی اتیلن استاندارد، نباید بیشتر از 0/9 باشد.

به عنوان مثال در دیتای شیت LH0075، برای پلی اتیلن سبک پتروشیمی امیرکبیر معادل 0/7 است. طبق جدول استاندارد جهانی، ترکیب نهایی مواد اولیه، نباید بیشتر از 0/9 باشد. به عبارت دیگر اگر تست MFI لوله پلی اتیلن سایز 16، معادل 1/2 یا 1/4 باشد، این لوله در تست MFI رد می‌شود.

  • سومین تست که اخیراً اضافه شده، تست OIT است.

 OIT تست فرسایش است. به عبارتی اگر لوله پلی اتیلن این تست را پاس کند یعنی این جنس در آفتاب و تحت تاثیر تغییرات دما دچار فرسایش نمی‌شود. در حالت عادی هیچکدام از موادهای اولیه، حاوی OIT نیستند. برای OIT باید به مواد اولیه افزودنی اضافه شود. از آنجا که مقاومت لوله پلی اتیلن، بسیار اهمیت دارد، باید مواد دیگری به ترکیب اولیه اضافه شود.

 در مسیر تولید لوله پلی اتیلن استاندارد، آنتی اکسیدان و مستربچ  نقش همان افزودنی را بازی می‌کند که بر استحکام، عمر مفید و مقاومت لوله می‌افزاید. به عنوان مثال لوله 16 استاندارد 10 ساله، باید 20 دقیقه تست OIT  را پاس کند. در صورت پاس کردن این تست، لوله زمانی که در معرض نور خورشید و تغییرات دمایی قرار می‌گیرد، دچار پوسیدگی و خرابی نمی‌شود.

  • چهارمین تست، تست مستربچ است.

تست بعدی، تست دوده لوله (رنگ یا مستربچ) است. مستربچ استفاده شده نیز باید استاندارد باشد. لازم است بدانید که مستربچ نسبت به سایرمواد اولیه، گرانتر است و حتما باید از نوع استاندارد باشد. شرایط مستربچ استاندارد نیز دقیقا مثل مواد نو پتروشیمی است با این تفاوت که به مستربچ 40 درصد دوده اضافه می‌شود. یعنی ترکیب مواد اولیه جهت تولید لوله پلی اتیلن استاندارد، 60 درصد مواد نو است و 40 درصد مستربچ. یعنی باید به 100 کیلو مواد اولیه 5 تا 6 کیلو مستربچ اضافه شود.

تست های دیگری نیز وجود دارد که فشار لوله را می سنجد. درمورد تست فشار بهتر است بدانید که؛ اگر ضخامت مناسب و استاندارد در لوله پلی اتیلن رعایت شود، تست فشار را هم پاس می‌کند. برای انجام تست فشار، لوله را درون آب با درجه حرارت بالا قرار داده و فشار لازم را به آن وارد می‌‎کنند (تست ویبرواستاتیک). تحت این شرایط اگر لوله استاندارد باشد، نباید دچار ترکیدگی و یا نشتی شود.

نکات مهم و کلیدی در انبارش لوله پلی اتیلن

لوله ها تا حد امکان موقع انبار در زیر نور و حرارت خورشید قرار نگیرد. اگر زیر آفتاب قرار گرفت، پلاستیک محافظت کننده ای که به عنوان بسته بندی لوله است، باید مات باشد که از ذره بینی شدن لوله جلوگیری شود. به علاوه وقتی لوله ها را روی هم قرار می‌دهید، آخرین بسته را به صورت اریب قرار دهید تا کمتر در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد (مطابق شکل). در غیر اینصورت وقتی آفتاب از بالا می‌تابد، در گوشه ها حالت ذره بینی ایجاد می‌شود. یعنی حدود 10 سانت از لوله در هر ردیف، پلاستیک به لوله چسبیده و حالت ذره بینی ایجاد می‌شود.

انبار لوله پلی اتیلن

بنابراین؛

  • لوله پلی اتیلن را در زیر نور خورشید قرار ندهید.
  • اگر لوله را در زیر نور خورشید قرار دادید، کلاف آخر به صورت اریب قرار دهید.
  • اگر لوله را در زیر نور خورشید قرار دادید، از پلاستیک مات و تیره برای پوشش روی لوله استفاده کنید.
  • اگر لوله را در زیر نور خورشید قرار دادید، بسته بندی نایلونی روی آن را بردارید. بهتر است پلاستیک شفاف روی لوله نباشد.
  • در نظر داشته باشید که؛ اگر لوله را در فضای مسقف و یا در سایه انبار کنید، هیچ آسیبی آن را تهدید نمی‌کند. در واقع ایده آل ترین حالت برای انبار لوله، در شرایطی است که در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرد.

ضخامت لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری قطره ای

لوله 16 به دلیل انعطاف پذیری مناسب و استفاده از لودن نرم، به خوبی به صورت کلاف درآمده و بر همین اساس حمل آسان است. به علاوه با توجه به نیازهای متنوع کشاورزان لوله 16 با ضخامت 1/4 و 1/2 تولید و عرضه می‌شود. قاعدتاً هر چقدر ضخامت لوله بیشتر باشد، وزن آن نیز بیشتر است. بنابراین کلاف لوله 16 با ضخامت 1/4 دارای وزن 24 کیلوگرم و کلاف لوله 16 با ضخامت 1/2 دارای وزن 22 کیلوگرم است.

خرید لوله قطره ای

نحوه اتصال لوله 16 به لوله پلی اتیلن 63

در ویدئو زیر نحوه اتصال لوله پلی اتیلن سایز 16 به لوله پلی اتیلن سایز 63 را آموزش دادیم. برای اجرایی کردن این طرح به تجهیزات زیر نیاز دارید؛

  • لوله پلی اتیلن سایز 63 میلیمتر
  • گردبر دستی لوله پلی اتیلن (مته دستی)
  • واشر باز دو لبه یا واشر استوانه ای
  • شیر انشعاب 16 به 16
  • لوله پلی اتیلن سایز 16 میلیمتر

 قیمت لوله 16 پلی اتیلن

قیمت لوله قطره ای 16 با توجه به مواد اولیه، ضخامت و وزن آن تعیین می‌شود. بنابراین باید تمامی این موارد را لحاظ کنید و سپس اقدام به خرید نمایید. به علاوه همیشه در خرید لوله پلی اتیلن اعتبار و سابقه شرکت تولید کننده را در نظر بگیرید. در نظر داشته باشید که لوله 16 نیز مانند سایزهای دیگر لوله پلی اتیلن در دو نوع استاندارد و غیر استاندارد تولید می‌شود. این مسئله نیز در قیمت تمام شده محصول بشدت تاثیر می‌گذارد.

لوله 16 استاندارد با توجه به مواد درجه یک پتروشیمی که در تولید آن به کار رفته، کیفیت بالاتری داشته و برای مصارف آبیاری و انتقال آب کاربرد زیادی دارد. از آنجا که در مزارع کشاورزی، لوله در معرض نور خورشید و سایر عوامل محیطی قرار می‌گیرد، کیفیت لوله پلی اتیلن 16 اهمیت فراوانی دارد.

کاربردهای لوله پلی اتیلن سایز 16

بر روی لوله 16 می‌توان انواع اتصال و قطره چکان آبیاری را نصب و استفاده کرد. در واقع این لوله سازگاری بالایی با اتصالات قطره ای دارد و به همین دلیل بسیار پرکاربرد است. علاوه بر نصب قطره چکان های آبیاری، انعطاف‌پذیری زیاد لوله، آن را به یک گزینه مناسب برای آبیاری درختان، تبدیل کرده است. زیرا می‌توان لوله را دور درخت حلقه کرد و در فواصل دلخواه و مناسب، قطره چکان‌های تنظیمی یا دبی ثابت را بر روی آن نصب کرد. کاربردهای لوله پلی اتیلن آبیاری عبارتند از؛

  • آبیاری مزارع و انتقال آب در باغات و گلخانه‌ها
  • طرح‌های آبیاری تحت فشار
  • طرح‌های آبیاری قطره ای
  • آبیاری عقربه ای (سنتر پیوت)
  • سیستم‌های آبیاری خطی (لینیر)
  • آبرسانی در سالن‌های پرورش قارچ
  • سیستم‌های آبیاری گلدانی (خانگی)
  • آبیاری بارانی ( به روش رول لاین یا ویل موو)

نصب قطره چکان بر روی لوله 16

مزایای لوله پلی اتیلن 16

  1. لوله‌ پلی اتیلن 16 نسبت به دیگر سایزها، حجم کمتری دارد. این مزیت باعث می‌شود، لوله به راحتی بصورت کلاف درآمده و جابه‌جایی و حمل آن، آسان شود.
  2. لوله پلی اتیلن 16 به عنوان انشعاب فرعی در پروژه‌های وسیع استفاده می‌شود. به این صورت که لوله را در فواصل دلخواه و با توجه به موقعیت گیاهان و درختان، بوسیله پانچر چند منظوره (پانچر لوله 16) یا پانچر میخی، سوراخ کرده و دریپر یا قطره چکان‌ آبیاری را در محل مورد نظر نصب می‌کنند.
  3. نصب راحت و سریع اتصالات، استفاده از لوله 16 میلیمتر آبیاری قطره ای را به تجربه‌ای متفاوت تبدیل می‌کند.

مقایسه  لوله پلی اتیلن 16 و لوله دریپردار

لوله آبیاری قطره ای 16 لوله دریپردار (لوله 16 قطره چکان دار)
نوعی لوله پلی اتیلن که در سایز 16 تولید می‌شود. نوعی لوله 16 پلی اتیلن به همراه قطره چکان‌هایی که درون لوله و در فواصل منظم تعبیه شده است.
این لوله معروف است به؛ لوله قطره ای باغ.

به طور گسترده در طرح های آبیاری باغات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این لوله معروف است به؛ لوله 16 قطره چکان دار.

به واسطه وجود قطره‌چکان درون لوله، نیازی به خرید تجهیزات اضافی (قطره چکان و پانچر) نیست.

جهت استفاده از لوله قطره ای 16 در سیستم آبیاری، باید علاوه بر لوله، قطره چکان تنظیمی یا قطره چکان دبی ثابت نیز خریداری شود.

باغداران با توجه به فواصل درختان، سن درختان و نیاز آبی آنها، قطره چکان را در هر قسمت از لوله و در هر فاصله ای که بخواهند، می‌توانند نصب کنند.

لوله 16 دریپردار، به واسطه داشتن قطره چکان در فواصل 20، 30، 40، 50، 70 ، 100 و… به راحتی برای بسیاری از محصولات زراعی و باغی کاربرد دارد.

هزینه خرید پانچر و قطره چکان ندارد. پس از خرید لوله دریپردار، آن را در زمین پهن و آب را در آن جاری کنید. به علاوه اجرای طرح، هزینه ای ندارد.

شباهت و تفاوت بین لوله 16 و لوله ماکارونی

بین لوله پلی‌اتیلن 16 و لوله ماکارونی، شباهت ظاهری وجود دارد. لوله ماکارونی (لوله اسپاگتی)، در دسته لوله‌های پلی‌اتیلن قرار دارد. این نوع لوله در سایز 6 میلیمتر، فشار 6 بار و ضخامت داخلی 4 تا 5 میلیمتر تولید می‌شود. شباهت دیگر بین لوله پلی اتیلن 16 و لوله ماکارونی به مواد پلی اتیلن لودن گرید PE، جنس نرم و قابلیت کلاف‌بندی آنها، بر‌می‌گردد.

کلاف لوله‌ ماکارونی بصورت 500 متری تهیه شده اما لوله پلی اتیلن‌ 16 در کلاف‌های 400 و 200 متری تولید می‌شود. همچنین لوله‌ ماکارونی علاوه بر مصارف کشاورزی (آبیاری قطره ای بویژه سیستم آبیاری مه‌پاش) در صنعت ساختمانی ( به عنوان لوله‌ کولری) نیز کاربرد دارد.

فرق بین لوله 16 و لوله اسپاگتی

سوالات متداول درمورد لوله 16 پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری قطره ای چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت لوله قطره ای 16 بر اساس مواد اولیه که در تولید آن به کار رفته، محاسبه می‌شود. شرکت آرکا صنعت آب، لوله 16 را در دو نوع استاندارد و آبرسانی با متراژ 200 و 400 متر تولید و عرضه می‌کند. بنابراین در زمان استعلام قیمت، شما مشتریان عزیز باید نوع لوله را مشخص نموده و قیمت هر متر لوله آبیاری قطره ای را جویا شوید.

لوله 16 پلی اتیلن با لوله 16 قطره چکان دار چه فرقی دارد؟

مطابق با جدول فوق، لوله 16 نوعی لوله پلی اتیلن است که در سایز 16 میلیمتر تولید می‌شود. اما لوله قطره چکان دار، نوعی لوله پلی اتیلن است که در فواصل مختلف درون آن، قطره چکان یا دریپر تعبیه شده است.

آیا قیمت لوله 16 قطره چکان دار با لوله آبیاری قطره ای سایز 16 فرق دارد؟

بله. قیمت لوله قطره ای 16 پایین تر از قیمت لوله 16 قطره چکان دار است. زیرا قطره چکان های تعبیه شده در لوله، بر قیمت آن می‌افزاید.

4.5/5 (2 نظر)

توضیحات تکمیلی

جنس لوله

مواد درجه یک پتروشیمی

نوع مواد

PE 32 / PE 40

متراژ هر کلاف

۴۰۰ متر

گارانتی (شرایط استفاده)

۱۰ سال

میانگین استفاده در سال

۱۵۰۰ساعت تحت فشار

وزن هر کلاف

22 کیلوگرم, 24 کیلوگرم

ضخامت لوله

وزن 22 کیلو گرم —-> ضخامت 1/2
وزن 24 کیلوگرم —-> ضخامت 1/4

فشار کاری

ضخامت 1/4 —-> فشار کاری 5 الی 6 بار
ضخامت 1/2 —-> فشار کاری 4 بار

7 دیدگاه برای قیمت لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری قطره ای/ لوله آبیاری قطره ای باغ

  1. داودی

    سلام خسته نباشید خواهشا ی قیمت از لوله های پلی اتیلین قطره ای ۱۶ در دو سایز ضخامت ۱‌.۲ و ۱.۴ به من بدهید… دو کلاف ۴۰۰ متری میخوام

    • آرکا صنعت آب

      با سلام و عرض ادب
      جهت استعلام قیمت لوله پلی اتیلن 16 با واحد فروش شرکت آرکا صنعت آب تماس بگیرید.
      شماره های تماس: ۰۹۱۹۸۸۴۲۲۹۱—-۰۹۱۲۰۱۹۰۹۶۸

  2. ولی زاده

    ببخشید قیمت لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری قطره ای چند؟ من 5 تا کلاف 200 متری میخوام

    • آرکا صنعت آب

      با سلام و عرض ادب
      برای اطلاع از قیمت لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر، با واحد فروش شرکت آرکا صنعت آب تماس بگیرید.
      شماره های تماس: ۰۹۱۹۸۸۴۲۲۹۱—-۰۹۱۲۰۱۹۰۹۶۸

  3. محمودیان

    سلام
    من یک باغ دارم. نهال گیلاس کاشتم. درختان ۳ ساله هستن. قیمت این لوله های آبیاری میخوام. هم لوله ۱۶ هم لوله ۶۳ پلی اتیلن.

    • آرکا صنعت آب

      با سلام و عرض ادب
      جهت استعلام قیمت لوله پلی اتیلن 16 و لوله پلی اتیلن سایز 63 با واحد فروش تماس بگیرید.
      شماره های تماس: 09198842291 —09120190968

  4. رسول سرلک

    قیمت هر متر لوله آبیاری قطره ای میخواستم. برا آبیاری باغ.

    • آرکا صنعت آب

      با سلام و عرض ادب
      جهت استعلام قیمت لوله پلی اتیلن 16 با واحد فروش تماس بگیرید.

  5. حسین ریاضی

    ممنون از توضیحاتتون
    من از خیلی ها پرسیدم و تحقیق کردم. میگن لوله 16 دریپردار هم خیلی خوبه و بدرد میخوره. مخصوصا برای باغ انگور چند تا از همسایه هامون استفاده کردن خیلی جواب گرفتن. از کجا میتونم قیمت لوله 16 قطره چکان دار را ببینم. لطفا بهم بگید اگر برای یک باغ 8 هکتاری انگور لوله بخوام، چند تا کلاف باید بخرم؟

    • آرکا صنعت آب

      سلام و عرض ادب
      بسیاری از باغات انگور از لوله دریپردار استفاده می‌کنند و به خوبی جواب گرفته اند. برای دریافت قیمت لوله دریپردار با واحد فروش شرکت آرکا صنعت آب تماستماس با ما بگیرید. برای محاسبه میزان لوله مورد نیاز نیز باید علاوه بر مساحت زمین باید طول هر ردیف را نیز بیان کنید.

  6. مروتی

    سلام و خسته نباشید. ی باغ دارم هم زردآلو کاشتم هم آلو. به متراژ 4500 متر. میخوام برای آبیاری قطره ای لوله 16 بخرم. قیمت لوله قطره ای 16 را میخواستم. بهم بگید شما ارسال به شهرستان هم دارید؟ میتونم تلفنی یا اینترنتی ثبت سفارش کنم؟ ما شهرستان دورود هستیم استان لرستان.

    • آرکا صنعت آب

      سلام و عرض ادب
      برای دریافت قیمت لوله قطره ای ۱۶ می‌توانید با واحد فروش شرکت آرکا صنعت آب تماستماس با ما بگیرید. بله. ما ارسال بار به سراسر کشور داریم.

  7. سوادکوهی

    سلام
    یک باغ 40 هکتاری دارم که فاصله نهال ها هر 10 متر به 10 متر هست. برای آبیاری این درختان نیاز داریم به لوله 16. لطفا قیمت لوله قطره ای 16 را بهم بگین. در نظر بگیرید که ما متراژ بالا میخوایم تخفیف اش هم اعلام کنید.

    • آرکا صنعت آب

      سلام و عرض ادب
      برای دریافت قیمت لوله پلی اتیلن سایز 16 میلیمتر لطفا با واحد فروش شرکت آرکا صنعت آب تماس بگیرید.
      شماره های تماس: 09198842291- 09120190968

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *